Saturday, November 19, 2011

Daun Bidara : Kaedah Rawatan Gangguan Jin

Assalamu’alaikum wwt.
Salam hormat buat pembaca yang terus setia mengikuti penulisan dalam blog saya ini.
Gambar daun bidara

Herba terbaik dan mengikut sunnah dalam merawat gangguan jin ialah DAUN BIDARA. Daun bidara mempunyai batang berduri. Hati-hati jika memetik daun bidara kerana durinya sangat tajam.
Saya rasa terpanggil untuk berkongsi pengalaman berkenaan khasiat daun bidara dalam rawatan menangani gangguan misteri (jin).
Kisahnya begini.....
Baru-baru ini saya mendapat panggilan telefon daripada seorang perempuan yang tinggal di Jengka 13. Beliau kelihatan sangat memerlukan pertolongan daripada saya untuk mengubati adik perempuannya yang terkena gangguan misteri. Untuk tidak menghampakan harapan beliau, saya bersama sahabat seperjuangan saya telah pergi ke rumahnya selepas solat Isya’. Tujuh helai daun bidara telahpun saya bawa bersama.
Sesampainya di hadapan pintu rumah, tiba-tiba adik perempuannya bertindak aggresif seolah-olah tahu akan kehadiran kami. Apa lagi, tanpa sempat melabuhkan punggung, kami berdua terus mengikat tangan dan merebahkannya ke lantai. Kaedah rawatan segera kami gunakan untuk meredakan ‘jin’ tersebut. Bacaaan ruqyah ayat-ayat suci Al-Quran terus mengiringi sesi rawatan selanjutnya. Pesakit kadang-kadang menjerit, lepas tu ketawa, lepas tu pejam mata. Kami berdua tidak menghiraukan itu semua...
Daun bidara yang saya bawa itu ditumbuk sekira-kira lumat dan dimasukkan ke dalam segelas air dengan  bacaan Fatehah, Ayatul Qursi dan tiga Qul. Seterusnya, air daun bidara tersebut saya suakan ke mulut pesakit dengan menggunakan sudu. Subhanallah, baru beberapa teguk masuk ke mulutnya, pesakit tersebut muntah dan sedar sepenuhnya dengan izin Allah.
Saudara pembaca,
Berikut adalah panduan yang lebih jelas tentang penggunaan daun bidara sebagai kaedah rawatan.
Caranya anda cari 21 helai daun bidara ,tumbuk 7 helai daun bidara dengan lesung batu hingga lumat, ambil setengah sudu daun bidara yang lumat tadi masukkan ke secawan air mineral. Bacakan kursi 11x dan tiup air tersebut 10 saat lalu minum selepas waktu asar.Lebihan daun bidara yang dalam lesung batu tadi tu masukkan pula kedalam sebesen besar air paip,bacakan kursi 11x juga lalu tiup 10 saat pada air tu,lakukan mandian bilasan terakhir selepas waktu asar ke atas.Cara mandinya jirus air rawatan tu di kepala secara perlahan-lahan dan biarkan kering dibadan tanpa lap. Semua kaedah minum dan mandian air daun bidara tadi perlu dilakukan selama 3 hari berturut-turut, insyaAllah sembuh segala penyakit gangguan jin  histeria,santau,sihir mahupun saka. Selamat mencuba...
Ingat...kita berusaha, Allah yang menyembuhkan.
Jumpa lagi.

No comments:

Post a Comment